sobota, 1 marca 2014

jeszcze chcę sobie poużywać ...

np. kremów i innych specyfików konserwujących. więc podchodzę do niedawno objawionego uczulenia poważnie i naukowo. przez kilka dni nie smarowałam paszczy żadnym mazidłem, po czem wróciłam do kremu do twarzy AA. skład cholery, która mnie uczuliła (AA multi regeneracja rozjaśniający cienie pod oczami) przejrzałam dokładnie i porównałam z innym kremem do twarzy, który też nie był dla mnie miły (Dermokrem innovage, co za durnowate nazwy, ultra nawilżający) oraz kolejnym pod oczy (Nivea nawilżający, olejek z pestek winogron), który mi się zbiesił pod złym wpływem wspomnianego już do twarzy (lub też korelację uznałam mylnie za ciąg przyczynowo-skutkowy, czego na tym etapie badań nie da się niestety wykluczyć). wyróżniłam parę wspólnych składników i postawiłam hipotezę badawczą, po czem przechodzę do badań empirycznych, gdyż jak wiadomo bez badań empirycznych to gówno jest, a nie nauka. [do rozważań tych przygrywa mi doskonała płyta PE by AS. jak jej nie słucham to myślę, że to słaba płyta. trzeba się zanurzyć]. drapię się, bo nawet ten nieuczulający pobudza mi jakąś czerwoną plamę pod okiem. na razie to wszystko jest bez sensu i z irytacji zaczyna mnie swędzieć tam, gdzie się w ogóle nie pokremowałam. poza tym muszę przez kilka dni spać na plecach, bo boli mnie prawy staw skroniowo-żuchwowy. nie powinnam ziewać. ani podpierać sobie podbródka, kiedy czytam coś w laptogu. wszystkie trzy rzeczy są dla mnie dość trudne do wdrożenia. nie wiem czy chcesz to wszystko wiedzieć ale trudno.

ciągnąc temat bezsensu, coś się dzieje, mocarstwa na siebie fukają, prezydent nasz panujący o godz. 22:01 wydaje oświadczenia zamiast gotować się do snu. dziś wyglądałyśmy przez okno z ma i widząc trzy smugi kondensacyjne (dla wielbicieli teorii spiskowych: chemtrailsy) zastanawiałyśmy się, czy nasza bratnia pomoc poleci na Ukrainę. ma już przeżyła bratnią pomoc, ale wtedy latali nocami. nie jest śmiesznie, wcale się nie śmieję. zobaczymy, co przyniesie nowy dzień.

yo hice llorar hasta los angeles ... mmm mmm mmm

5 komentarzy:

  1. Cyniu, powinnaś dokładnie sprawdzić na co jesteś uczulona i stosować sprawdzone kremy.
    Trzeba ostrożnie wybierać kremy pod oczy.
    Ostatnio też się "urządziłam"...
    Miałam kilka próbek kremów w saszetce, były to kremy na noc. Kilka dni temu otwierałam taką próbkę
    w półmroku , nie czytałam, bo byłam pewna, że to krem.
    Gdy rano się obudziłam, piekły mnie policzki i były czerwone... , lekko spuchłam.
    Okazało się , że posmarowałam się szamponem do włosów , a wszystko to przez pośpiech i nieuwagę. Przez trzy dni miałam szorstką skórę, zeszło po peelingu Nivea, już jest dobrze...
    Sytuacja na Krymie nieciekawa i różnie może być...
    Dobranoc - Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te wszystkie podchody wymagają sporej cierpliwości - zobaczymy jak będzie.

      Usuń
  2. http://www.zrobsobiekrem.pl/

    może idź w tym kierunku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, tego nie znałam. Świetna baza także w innych celach, wielkie dzięki.

      Usuń

miłego dnia. have the nicest of days