środa, 9 kwietnia 2014

no i w tym

dobrym momencie byłyśmy z Luśkiem drugi raz w tym roku na Małachu. w poniedziałek. choć to podobno nie jest dzień na czilaut. (najsampierw) w Planet Sushi miso, osaka maki 6x (cieplutkie, niebo w gębie), herbata jaśminowa, na deser white orchid + domino. sztuka była w wersji z Glinką, Lamparską i Ewą Kasprzyk. gdy wyszłyśmy już zmierzchało, szłyśmy Świdnicką do parkingu pod operą, pachniały drzewa kwitnące przy miejskiej fosie, czułam pantofelki, Luś podrygiwał mi po prawej stronie.

rączką macham nad osaka maki

farsa Hawdona z Małachem
 
a ponieważ Sławek mnie już pytał czy lubię Małacha, mogę teraz powiedzieć, że tak. w teatrze. dostałam to doświadczenie inności, gdy aktor wygłupia się na scenie, a po kurtynie wychodzi przed publiczność z grobową miną, zupełnie odmieniony. za pierwszym razem myślałam, że to taki dzień; teraz widzę już przyczynki do analizy. dlatego na Małacha do teatru pójdę jeszcze. gdy się nadarzy. a zanim to nastąpi, jem.
 
wtorkowy obiad u chińczyka, makaron z warzywami

zDziś: muszkieterowa sałatka z muszkieterowym chlebem

rozmawiając dzisiaj czym jest szczęście w pracy i czym jest szczęście w ogóle, przytoczył kolega przykład kobiety samowystarczalnej, której do szczęścia potrzeba podróży, książki, kina i wibratora. i musiałam przyznać, że tak samowystarczalna nie jestem. bo wiadomo jak to u mnie z książkami. poza tym akurat w trakcie tej rozmowy leciało esto es vida. dodałabym więc muzykę, postawiłabym poważny znak zapytania przy wibratorze.


4 komentarze:

  1. Nie lubię ani teatru ani opery,zjeść smacznie lubię.Smaczne jedzenie widzę lubię sobie posmakować.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile razy byłaś w teatrze lub w operze?

      Usuń
  2. Czy kobieta samowystarczalna jest szczęśliwa? Wątpię... Może jednak tak? To zależy od osobowości i wielu czynników. Dość dawno nie byłam na dobrej sztuce ani w teatrze, ani w operze... Mam nadzieję, ze wkrótce to się zmieni... Za jedzeniem chińskim nie zawsze przepadam ...Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy CZŁOWIEK samowystarczalny jest szczęśliwy? :).
      Resztę zauważyłam.

      Usuń

miłego dnia. have the nicest of days