wtorek, 27 maja 2014

dwa razy

lało i ma jeszcze lać robiłam filmiki jak leje i jak  ślimaki wystawiają oczy z wody to była godzina szósta po południu jadłam truskawki przykryte bitą śmietaną i kawą rano zaskoczyła mnie zadziwiająca wprawa w biegnięciu za autobusem w bardzo wysokich obcasach i nie denerwowaniu się tym ani troszkę oraz innym sprawami na które nie mam wpływu wczoraj mama miała nową fryzurę a ja masaż twarzy wklepałam sobie teraz tę czteroprocentową witaminę e i nic nie szkodzi jeśli nie zadziała tyle rzeczy można zepsuć tyko wtedy gdy się żyje czyli w sumie to jest dobry znak dobry znak znak dobry

2 komentarze:

  1. Te wszystkie specyfiki bardziej chyba dzialaja na psychike niz reszte,ale co tam....zdrowie psychiczne najwazniejsze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, psychika to podstawa ...

      Usuń

miłego dnia. have the nicest of days