sobota, 24 maja 2014

mam

wykładowcę z zespołem płata czołowego, hipercholesterolemią i Ekbornem w trakcie diagnozy. dlatego siedzę tu teraz i opracowuję badanie, które na 75% zostanie odrzucone. znalazłam przy tym jednak racjonalizację sensowności mojej prokrastynacji oraz użyteczny punkt podparcia do podważania nostalgii. wszystko to Luś mi okrasił przed chwilą wyznaniem, że przeze mnie słucha Sanza i Rosy, i że duet z Shaką jest cudowny. dumnam z niej. vete, vete, vete, vete ... vete y pásatelo bien.

2 komentarze:

  1. Trzeba by było być obok Ciebie, by wszystko dokładnie zrozumieć... Tak sformułowane myśli są jedynie przyczynkiem do uwertury, a więc wstępem do wstępu... Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak właśnie jest - żeby się rozumieć, trzeba być blisko ...

      Usuń

miłego dnia. have the nicest of days