piątek, 2 maja 2014

odnowa od nowa

majowa. wczoraj w naszym stadzie nie byliśmy awangardą kultury, normalnie mainstream grillowania, może poza brokułami i cukinią. dzisiaj poszłam w deszczu do chińczyka (lało 1/3 dnia), na farbę, na kawę i w międzyczasie jeszcze umówiłam się z kosmetyczką. już niedługo słońce przez 20/h i trzeba wywabić wszystkie starcze plamy, a resztę zatynkować. nowe miejsce, więc będziemy się wzajemnie testowały. na razie wiem tylko tyle, że nie umie zrobić japońskiego manicure. nie przekreślam ludzi tak łatwo. zarzucam grzywką. tak.

4 komentarze:

  1. Pozdrawiam Cię... Życzę wspaniałych pomysłów na spędzenie majowego weekendu.
    - Słonko majowe ze snu już wstaje we mgłach różowe wyzłaca gaje(...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majowy weekend trochę się zasmarkał, ale ja zawsze mam wspaniałe pomysły :)

      Usuń
  2. kończy się już niestety dobre, czytać wolne, czytać majowe, czytać tym razem deszczowe
    i tak był cudnie :)
    mam nadzieję, że i u Ciebie mimo posmarkania dopisało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nowy krem na twarzy.
      U mnie dobrze :*

      Usuń

miłego dnia. have the nicest of days