wtorek, 6 maja 2014

out & about

ze sobą mam za sobą. kawitacja, sonoforeza, kwasy o zapachu migdałów i dwadzieścia minut pod algami (i był ze mną Elton, sacrifice). potem zielona herbata z mandarynką vs sałatka.

dopiero kiedy wróciłam do domu całkiem słoneczna i z tylko jednym pryszczem, dowiedziałam się, że właśnie jest nie dzień, ale cały tydzień tej ważnej mojej części. i że na dodatek wypada on akurat w Narodowy (cały) Miesiąc Masturbacji. niestety nie jest to miesiąc naszego narodu, ale nie dziwię się, skoro np. w moim otoczeniu zawodowym Wielka księga cipek Höjera & Kvarnström budzi zainteresowanie głównie katechetów. coś tak czułam przez skórę, bo już w poprzednim tygodniu zainteresowałam się cipkami do kolorowania Corinne, trochę z powodu programu na tvn style, który, nibyrewolucyjnie, krzewi labioplastykę. kolorowanki Corinne można kupić na allegro, a warto - żal to bowiem wielki, że nowe pokolenie rozoglądane w smutnych filmach dla dorosłych, nie za bardzo ma świadomość, co jak wygląda IN REAL LIFE.

w temacie bardziej ogólnym "jak wyglądają ludzie", polecam blogowy projekt MOJE UNIFORMY ... te wszystkie linki, to tak gdybyś chciał/a poświętować maj inaczej niż przy grillu ... choć w grillu oczywiście nie ma nic złego ... z drugiej strony zawsze możesz chcieć sobie zrobić przerwę. nieprawdaż :).

6 komentarzy:

  1. I wyszlo na to ze jestem bardzo zwykla i banalna....z tym swoim blogiem;))),ze o zyciu juz nie wspomne....nuda;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany boskie, i nie wiem czy to dobrze czy źle że tak czujesz ;))). Bo chciałabym, żeby było dobrze. Banalne-śmy obie. Lubię bowiem banał w całej jego okazałości :**

      Usuń
    2. Eeeee tam,nie przejmuj sie.:)
      Jak sie tak zastanowic to ta nasza banalnosc jest calkiem odlotowa:)))

      Usuń
    3. Coś mi mówi, że robimy za awangardę :>.

      Usuń
  2. A co to takiego miesiąc narodowej masturbacji? Z tymi "cipkami" to ściema czy poza? Według mnie ni przypiął ni przyłatał...
    Jak to się ma do intelektualistki?
    Same znaki zapytania zostawiam tym razem ... ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem pytań. Jedyne co mi przychodzi do głowy to narzucający się wniosek, że wg ciebie intelektualistki nie mają cipek. Nie wiem czy to wiosek prawidłowy, powiem ci jednak jako intelektualistka, że twoja opinia może nie znaleźć potwierdzenia w faktach.

      Usuń

miłego dnia. have the nicest of days