czwartek, 15 maja 2014

szczęście takie moje krucze

"Czesc. Własnie sobie czytam wpisy z Filmwebu. Krucze, to tak dawno. Mam tyle milych wspomnień:-)" wtorek był dobrze zaczęty, wprawdzie spędziłam wyjątkowo długą noc z kocem zamotanym wokół głowy i nie dosłyszałam telefonu o 1.29, ale lektura była miłym wołaniem z przeszłości.

w środę akurat mierząc potencjalne oprawki doszłam do wniosku, że do cholery, naprawdę muszę się malować, gdy wychodzę między ludzi. prawe oczko zrobiło mi się -3 i kto wie, rączki już pewnie niedługo zaczną się kurczyć. matka zaś moja rodzona zamartwiała się pieskiem, który zgubił swojego pana. pan się w końcu odnalazł, ale już poważnie zastanawiałam się, czy Rózia nie potrzebuje jakiegoś młodszego kolegi do walenia po głowie. na razie stan gospodarstwa domowego: 7 psów, 3 koty, 4 homo sapiens.

dziś, a jakże, leżałam pod kwasem AHA. napełniłam się też tiramisu z owocami. jak widać same nudy. wcześniej w pierogarni przejrzałam aktualny Twój Styl. no właśnie. przypomniałam sobie, czemu nie przeglądam.

lektury na następne dni:

3 komentarze:

  1. czasem w "zwykłości" tej "nudzie" jest szczęście ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nawet wyłącznie ... co dostrzegamy po czasie :)

      Usuń
  2. ۞•°*”˜۞˜”*°•۞
    ۞۞ WITAM ۞۞
    ۞ SERDECZNIE ۞
    ۞•°*”˜۞˜”*°•۞

    Dzisiaj dla Ciebie piszę,
    pozdrowienia z nadzieją,
    że radość w sercu gościsz,
    a oczy już się śmieją.
    Co Ci podarować
    w tym dzisiejszym dniu?
    Wiem – dam swoje uśmiechy,
    jak bukiet fiołków
    albo nawet cudowny zapach roż.
    Niech Cię zapach otuli,
    rozjaśni Twoją twarz,
    cudowny zapach róży
    zaniesie radosny wiatr.
    Na skrzydłach moich myśli,
    z tą rosą, co wesoło lśni,
    uśmiechy najpiękniejsze,
    wysyłam Tobie dziś

    ۞•°*”˜۞˜”*°•۞
    ۞MIŁEGO DNIA۞
    ۞ POZDRAWIAM ۞
    ۞۞ BUŹKA ۞۞
    ۞•°*”˜۞˜”*°•۞

    OdpowiedzUsuń

miłego dnia. have the nicest of days