niedziela, 8 czerwca 2014

zrób spaghetti?

nastawienie jest ważne, dzięki niemu przeżyłam względnie pogodnie kilka ostatnich dni, chociaż zadziałało prawo serii i oczywiście co mi się mogło przydarzyć niemiłego, to się przydarzyło. nadchodzący tydzień będzie ciężki i miałam dzisiaj w związku z jego wyobrażeniową reprezentacją dwa różne nastroje, jeden katastroficzno-dekadencki, drugi zupełnie jak różowe skarpetki frotte. "dam radę" pomyślałam, gdy robiłam pranie ręczne. pranie ręczne to prawie medytacja. więc nastawienie jest kluczowe. znajoma ostatnio często odwołuje się do lemoniady co to ją robi, gdy życie daje jej cytryny. też szukałabym jakiejś ratunkowego powiedzonka, gdybym była w jej sytuacji, ale nie jestem przekonana do tej metafory z psychologii pozytywnej. lemoniada jest za słodka i pewnie robi dziury w zębach.  może zamienić to na pomidora? "gdy życie rzuca w ciebie pomidorem ... yyy ..." zrób spaghetti? sałatkę caprese? ale wtedy to jeszcze potrzeba makaronu albo mozarelli. "gdy życie rzuca w ciebie mozarellą ...".
pomyślę jeszcze nad tym ...
na razie ... chyba skróciły mi się mięśnie w łydkach ...

7 komentarzy:

  1. Dawno nie jadłam spaghetti.A pranie ręczne kochana czemu?Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to czemu pranie ręczne. Bo mam ręce i coś do wyprania :).

      Usuń
  2. No właśnie, pisałem że wrócę i jestem. Nie wiem czy jeszcze ktoś czyta " Mistrza i Małgorzatę " ale dla mnie jest to najlepsza książka wszechczasów zresztą "Lalka " również należy do moich ulubionych. A tak w ogóle to jestem Sowek ( twoja koleżanka czerwona filiżanka , wymiotuje jak słyszy to słowo ), w komentarzach staram się pisać prawdę, a to wada. Oprócz tego mam w domu cztery psy, kota i żonę. I to tyle tytułem mojej prezentacji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, widzę, że moje przejrzyste dossier bloggerowe zostało przeczytane :>. Ja nie mam wad i żony. Prócz psów czterech i czterech trzy koty posiadam, w tym jeden pci męskiej. Też jest mi miło.

      Usuń
  3. Dobre spaghetti nigdy nie jest złe :) Grunt to dobre pomidory i zioła. Ostatnio do schabowego zrobiłam sałatkę pomidorową ze świeżą bazylią - wyszło wspaniałe połączenie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schabowy! Muszę się nawrócić na dietę bezmięsną. Tak postanawiam tu i teraz ;).

      Usuń
  4. Od dawna nie chce mi się prac ręcznie, wszystko wrzucam do pralki na odpowiednie programy...
    Z kolei moja kuzynka bez ręcznego prania nie może żyć... zdarza się , że czasami co wrzuci do pralki, to jeszcze poprawia ręcznie... A mięśnie to mogą się skrócić, czy raczej zaniknąć? Nie sadzę , by lemoniada robiła dziury w zębach... , a sałatki trzeba jeść, bo to samo zdrowie. Smacznej kombinacji sałatkowej życzę przed spaniem... Krystyna

    OdpowiedzUsuń

miłego dnia. have the nicest of days