poniedziałek, 28 lipca 2014

a więc

rano pojechałam do fryzjerki żeby się odprężyć przed wyrokiem kolor i grzywkę mam krótszą poszłam zjeść sałatkę i popiłam zieloną herbatą było trochę czasu zjadłam w bezie ciastko firmowe i wypiłam kawę gorąco dokupiłam trochę euro i zapisuję to tylko dlatego że podobał mi się pan w okienku w końcu trzeba było iść bardzo dziwnie jest rozmawiać o pracy gdy starszy pan trzyma ręce na moich piersiach pół godziny deliberowania czy to torbiel czy guzek chyba jestem zdrowa na jakiś czas być może bo medycyna nie jest nauką ścisłą riplej za pół roku i inspiracja żebym zrobiła coś z mięśniem szyjnym ma chyba się denerwuje tymi moimi wizytami u starszego pana ale nic nie mówi idziemy kupić kolejną sukienkę ładna chociaż pasek bez sensu

--- 18:26
(po burzy którą wykorzystałam na słuszną drzemeczkę rozmowy z Panem Milicjantem ciąg dalszy)
- no ba, wszyscy umrzemy, nie ma się co wyrywać za bardzo w przyszłość po prostu macanki z panem H. nastrajają mnie lirycznie
(tymczasem słyszę jak osa wygryza sobie dziurkę w wentylacji i stawiam sobie pewne pytania egzystencjalne)
- o co jej chodzi, czego ona się tutaj pcha?
- widzisz, to jakiś prawdziwy zdobywca
(bo w moim domu pytania egzystencjalne rzadko pozostają bez odpowiedzi)

10 komentarzy:


  1. Poczuj dotyk uśmiechu
    I miej piękny dzień,
    Idź w ten dzień bez pośpiechu
    Podejmując jego grę.
    Życzę.
    Na niebie i w sercu słońca,
    a na twarzy
    uśmiechu bez końcaڿڰۣ◕

    __________(¯`:´¯)
    ______ (¯ `·.|/.·´¯)
    _____ €(¯ `·.(۰۪۪۫۫●۰).·´¯)€€
    _____€€ (_.·´/|`·._)€€€€€
    ____€€€€€ (_.:._)€€€€€€€€
    __€€€€€€_||_€€(¯`:´¯)€€€€€
    __€€€€€__||_(¯ `·.|/.·´¯)€€€
    ___€€€___|(¯ `·.(۰۪۪۫۫●۰).·´¯)€€
    ____€€___||.€(_.·´/|`·._)€€
    _____€___||€€.(_.:._)_€€ ****
    _( ____¤ۣۜ๘¤ّۣۜ_____/)___/)__¤ۣۜ๘¤ّۣۜ
    ¤ۣۜ๘¤ّۣۜ¯¯¯¯¯(/¯¯¯)¯¯¯¯¯¤ۣۜ๘¤ّۣۜª“˜¨“¨˜

    ŻYCZĘ MIŁEGO I SPOKOJNEGO NOWEGO TYGODNIA.
    POZDRAWIAM:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję, już w piąteczkę wyruszam na wycieczkę :D

      Usuń
  2. Córka moja na stole operacyjnym juz leżała by wyciąć guza piersi, a tu wchodzi inny lekarz i okazuje się że wszedł w samą porę bo wycięto by jej gruczoł. zero guza na szczęście było..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak napisałam, to nie nauka ścisła, ale chcę nad tym panować jako tako, na ile się da ...

      Usuń
  3. Może też powinnam zrobić wreszcie takie badanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usg nie zabija, czasem tylko wprowadza nerwową atmosferę :). Warto iść.

      Usuń
  4. Zycze calkowitego panowania nad sytuacja,a pasek mozna zmienic:)
    Bedzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już gdzieś go wywaliłam, reszta jak rusałka. Piknie :)

      Usuń
  5. dobrze żeś zdrowa :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

miłego dnia. have the nicest of days