niedziela, 20 lipca 2014

bez tytułu


5 komentarzy:

  1. czy porzeczki można kupować na sztuki ?

    OdpowiedzUsuń
  2. na widok tych porzeczek zachciało mi się pić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnego dnia kompot był z samych białych resztek, które zostały w ogródku. Chyba nawet jeszcze pyszniejszy :)

      Usuń
  3. Jakie apetyczne porzeczki, nie jadłam w tym roku...
    A bardzo je lubię, bo kwaśne...
    Chętnie też napiłabym się kompotu porzeczkowego...
    W domu mam sok z czarnych porzeczek w kartoniku...
    Cyniu, zmieniłaś tytuł i teraz nie można z komentarzy wejść na główną stronę bloga, za każdym razem trzeba klikać od nowa. Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niczego nie zmieniałam, nie wiem na czym polega problem, ale zauważyłam, że od kilku dni dziwnie wyświetlają mi się komentarze. Czasem widzę je dopiero po wejściu na mój panel, a nie ma ich gdy klikam na stronie głównej. Może to jakiś ogólny kłopot na blogspocie :/

      Usuń

miłego dnia. have the nicest of days