piątek, 1 sierpnia 2014

plany

ogólne są takie:

byle wapnem zaleczyć wysypkę :)

5 komentarzy:

  1. Eee chyba będzie więcej chłodu ;) Przynajmniej mam taką nadzieję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tam, gdzie za chwilę lecę :)

      Usuń
  2. Witam Cynię w dzień... Najczęściej jestem tu w nocy.
    Dziś wizytki zaczynam od Ciebie i co chwilę zawiesza mi się klawiatura. Od nocy urządzenia gorzej działają, przynajmniej u mnie... Czy to uczulenie ta wysypka? Wapno powinno pomoc i lekki puder leczniczy...
    Plany? Nie zapisuję , bo jak zapiszę , nie wychodzą..
    Pozdrawiam Cynię często i gęsto inaczej myślącą niż ja. Sądzę, że w bezpośrednim kontakcie byłybyśmy bardziej zgodne. Dobrego dnia - Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoda cudna ale mogloby byc chlodniej...
    :*

    OdpowiedzUsuń

miłego dnia. have the nicest of days