niedziela, 17 sierpnia 2014

za dobra jestem

ma jak dziecko, siedzi naburmuszona przed kompem, bo jutro do pracy po urlopie, więc na allegro przegląda torebki, bo niby nie ma (guzik tam nie ma, na krześle wiszą dwie). to jej mówię zanim pomyślę "to może chcesz moją?" i już po pięciu minutach moja jest wybebeszona i przepakowana. ta, co to ją to kupiłam w leclercu, za 60 a wygląda za 300. więc teraz ma zerka na allegro na buty, cała promienna i oglądamy Vinci raz któryś. a ja nie mam torby do pracy. kto mi wynagrodzi mój dobry charakter i czułe serce, no kto?

6 komentarzy:

  1. Gdybyś bliżej mieszkała, to bym Ci dała swoją torebkę, bo mam ich całą szafę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. YYYhh, no widzisz, bez wyprawy torebkowej i tak się nie obędzie.

      Usuń
  2. Cynia, we wszechświecie wszystko co darujesz z dobroci serca, wcześniej czy później wraca do Ciebie ze zdwojoną siłą :) A zatem przygotuj się na dwie torebki :) :) Serdeczności przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie będą dwie, ale we wszechświecie Olimpio nie ma nic za darmo :]

      Usuń
  3. Radość obdarowanej wynagrodzi sowicie...
    Na pewno masz w zapasie inne torebki, więc sobie poradzisz.
    Torebki i buty to problem kobiet, też mam z tym zamieszanie, torebek stosy, a zawsze chce się nowej... Sama siebie przekonuję , że więcej nie kupię ,
    a nadarzy się coś i zapominam o przyrzeczeniu danemu sobie... , a potem i tak najczęściej chodzę z tą ulubioną...
    Cyniu, byłam pod wskazanym adresem, plakaty zobaczyłam, przy okazji "łyknęłam " nieco treści.
    Oczywiście jest tak , że jedni na drugich naskakują, gdy widzą wroga... Dobranoc - Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci, że plakat z bolszewikiem-Żydem mnie zaskoczył ... tzn. trochę, bo Polacy są antysemitami.

      Usuń

miłego dnia. have the nicest of days