czwartek, 29 stycznia 2015

z dwojga

złego, być rzuconą dla jakiejś rudej, zezowatej dziuni albo dlatego, że się facetowi nie chce żyć, wybrałabym to pierwsze. zagadałam wieczorem do Templariusza, bez intencji odgrzewania zimnych nóżek, tylko dla informacji statystycznej, ze względu na stare czasy. I wiesz ... mam nadzieję, że kłamie, że świetnie się bawi, uprawia seks przygodny i cieszy się każdym dniem. nie masz pojęcia o ile byłoby to lepsze dla niego, dla mnie i innych, choćby mgliście zainteresowanych ...

10 komentarzy:

  1. Ruda dziunia to nie to samo co emanacja wisielczego nastroju wieku średniego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ani stres pourazowy, ani depresja z rezygnacją, ani nieadaptacyjny styl radzenia sobie z wielkimi kłopotami. naprawdę "mam cię w dupie" jest o niebo lepsze od każdego z wymienionych ...

      Usuń
    2. Eeeee,ja btym tam sobie nawet dupy nie zasmiecala;)

      Usuń
    3. No cóż :) Pomijając stosunek analny, mam nadzieję, że to wszystko dobrze się skończy dla tej nie-mojej-już życiowej łamagi.

      Usuń
  2. No ten tego porobiło się, bo chyba nie w temacie jestem i nie łapię. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porobiło się, choć ... nic śmiesznego.

      Usuń

miłego dnia. have the nicest of days