piątek, 20 marca 2015

...

- no tak, to logiczne (krzyczy z pokoju) wiesz co?! żadnego końca świata nie będzie! przecież w Tokio jest już jutro! - moja mama :). a w reklamach samochodów najbardziej urzekają ją tamy.

ciocia Basia zadzwoniła nagle wczoraj niewiele po północy, czy tata mógłby ją odebrać z SOR-u. ze względu na tę wyprawę ratowniczą (mam też pojechała, bo przecież nie puści taty samego bez kawy w taką noc gwiaździstą z księżycem w perygeum) nie zmrużyłam oka już do rana. po południu pożar, jak to na wiosnę. hm. jemy z mamą smażone ziemniaki z jednej patelni i popijamy maślanką. lubimy mocno przysmażone na maśle.

jeśli chodzi o dzisiaj, nie każdy plan musi wyjść. miałam jechać z A. do suszarni, ale z przyczyn niewiadomych mi jeszcze, plan się rypnął. za to inne rzeczy jak najbardziej na miejscu. obejrzałam świetny film o czymś konkretnym. Bogowie. tak, miałam to zrobić przed końcem roku łącznie z dwoma innymi filmami (to zdanie dziwnie brzmi, nie wiem, jak je naprawić), co napisałam jednak o planach? :) zresztą Obywatel też już wyszedł na płycie, a więc Nadrabiane Zaległości, oto nadciągam. Bogów obejrzeć warto - Kot jako Religa jak Więckiewicz jako Wałęsa.

zdzisie inne:

ok. 10:50 było zaćmienie słońca
w głębokiej fazie częściowej,
próbowałam zrobić zdjęcia. efekty marne, jak widać


wypatrywaliśmy wiosny


robiliśmy przegląd wiosennych ślicznotek


które skończyły dość marnie


(przy okazji poczytałam sobie o Marzannie)
wyprawa suszarniowa nie wyszła, ale w domu
czekała na mnie kwaśnica bez ryja


może to i lepiej, że nie włóczyłam się po Wro, bo od rana kaszlę i mam okazję szybciej podleczyć się Tajemniczym Syropem Który Zawsze Pomagał (Do Tej Pory). pogoda zdradliwa, PRowo słoneczna i chłodna w cieniach domów. przed północą będzie równonoc wiosenna. świętujmy więc.

8 komentarzy:

  1. Pozdrawiam wiosennie.Nie oglądałam zaćmienia słońca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadkie zjawisko, więc warto się zainteresować. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Bogowie - słyszałam ponoć rewelacyjny! Kreacja Kota ponoć wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Nie wiem jak z akuratnością w temacie faktów, ale ta przygarbiona sylwetka Kota ze skoliozą po prostu bomba :).

      Usuń
  3. TEŻ SPRÓBOWAŁAM SFOTOGRAFOWAĆ ZAĆMIENIE coś tam wyszło, niby ścięty kawałek widać ale trzeba było mieć filtry a moje się gdzieś posiały. Chyba Twoje lepsze zdjęcie, jak kiedyś swoje pokażę to zaproszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam akurat w pracy i za filtr posłużył mi jakiś ciemny papierek :).

      Usuń

miłego dnia. have the nicest of days