piątek, 3 kwietnia 2015

piątek

w porządku. czasem na lepszy nastrój trzeba poczekać (ale nie należy czekać za długo). dobrze jest powiedzieć kilka razy "wesołych świąt". chłopak na kasie w tesco miał fajne dredy i tatuaż ryby na przedramieniu. "wesołych świąt". wesołych świąt Marku. wesołych świąt Cecylko. od razu robi się lepiej. życie jest piękne zawsze. mama dziwnie je pychotki - najpierw wyjada bitą śmietanę. chłodny wiatr przewiał pranie i teraz pięknie wszystko mi pachnie. okna umyłam w kilka minut, więc są prawie czyste. wesołych świąt.

>>> edit 22:26
rok temu o tej porze pisałam o Muszce Dranciuszce. pomyśleć, że nie ma już naszej Muszki od tylu miesięcy.

5 komentarzy:

  1. Zdrowych, pogodnych, ciepłych,
    Świąt Zmartwychwstania Pańskiego,
    wypełnionych radosną nadzieją budzącej się do życia wiosny
    i wiarą w sens życia.
    Pogody w sercu i radości,
    a także kolorowych spotkań z budzącą się do życia przyrodą
    oraz serdecznych chwil w gronie rodziny i wśród przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż musiałam sprawdzić co to za Muszka :)
    Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszka umarła, gdy byłam na wakacjach.

      Usuń
  3. Dlatego ludzie składają sobie życzenia, by było miło...

    OdpowiedzUsuń

miłego dnia. have the nicest of days