wtorek, 14 kwietnia 2015

połowa kwietnia

wczoraj śniło mi się, że wynajmowałam jakiś bezsensowny pokój we Wro. brzydki i nie było mnie na niego stać. i była Jadzisia. i brakowało mi jakichś 3 tys. wtf?

dzisiaj miałam sen, że pokłóciłam się z Lu o faceta. co jest dziwne, bo nie rozmawiam z Lu, więc kiedy miałabym się niby pokłócić. nasze życia ostatnio, w oczekiwaniu na cieplejszy klimat, podryfowały samoistnie w innych kierunkach. zresztą facetów nie ma. mój były rycerz średniowieczny jest czasem przeszłym w każdym tego słowa znaczeniu. aczkolwiek rozmawiamy elektronicznie. przypomina to dialog z żółwiem błotnym (emys orbicularis). one podobno zimują zagrzebane w mule i budzą się w kwietniu. tak, nasze dialogi są z mułu, zdecydowanie :).

nawet zastanawiałam się, czy to mnie martwi.
czy się martwię.
czy jestem zmartwiona.
chyba nie tym.

(lubię to miejsce bez względu na wzloty i upadki. nigdy nie wzleciałam tak wysoko, ani nie upadłam tak nisko, abym musiała z niesmakiem wracać do notatek z przeszłości i cokolwiek kasować. z tęsknoty lub z politowania nad głupotą. może mi pobłogosławiono, albo taki mam zimny charakter).

jutro będzie ważny dzień. zmieni się nam prezes fabryki. kandydatów jest dwóch. albo wóz, albo przewóz. jakkolwiek, następnie i tak będzie czwartek.


----
edit 20:43
no nie ukrywam, że sprawdziłam, gdzie jest ten Dynów.
gdzie go poniosło? jakie wiatry?

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mam takie noce, gdy sny są dziwne :)

      Usuń
  2. Zaraz się wścieknę.... Tyle napisałam i skasowało... Nacisnęłam opublikuj , pojawiło się logowanie do Google + , a mój komentarz zniknął . Co jest tego przyczyną?
    W ten sposób komentarz teraz będzie inny...
    Nowe zdjęcie w tle tytułu...
    To nostalgia za przeszłością czy za towarzystwem mężczyzny? Pasowałoby do wynurzeń pamiętnikarskich...
    Dwóch mężczyzn w różnym wieku wskazuje na potrzebę mężczyzny opiekuna i kochanka...
    Jest i parasol oraz dyliżans. Ukryte marzenia o stabilności uczuć i romantycznych uniesieniach.
    Sen odzwierciedla niepokój, niezadowolenie, niepewność, zapowiada przykrą sytuację i jest próbą wyjścia z mroku.
    Cynko, odpowiedziałam w niebieskim... Zajrzę jeszcze do Twoich starszych wpisów . Pozdrawiam nocą - Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do analiz nie mogę się odnieść. To tylko sny :).
      A jeśli masz na myśli obrazek na górze strony ... ten młodszy jest gejem.

      Usuń
  3. Cynko, złożyłam Babci spóźnione życzenia urodzinowe i skomentowałam , co się dało... Dobranoc - Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Co jest , trzeci raz wpisuję i nie publikuje się ....
    O kopiowaniu napisałam u siebie.. Spróbuj, powinno się udać. Miłego popołudnia- Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za komentarz, no wiesz, ta baba to masakra

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym kiedyś pojechać na kilka dni do Wrocka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to piękne miasto, ma swój klimat.

      Usuń
  7. Witaj! powiadają; "sen mara, Bóg-wiara". Chyba tak naprawdę nie jest jeszcze wyjaśnione skąd biorą się te nocne mary. Mnie też często prześladują różne dziwaczne stwory i osoby które wcale nie powinny mieć ze mną związku. We Wrocławiu bywam często u swych wnuczek i wnuczka; pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mózg lubi sobie myśleć różne rzeczy, gdy my śpimy. Ale stwory mnie nie prześladują, wiedźmy rzadko mają z tym problem :).
      Pozdrawiam :)

      Usuń

miłego dnia. have the nicest of days