wtorek, 21 kwietnia 2015

sztuką

jest być zawsze trochę nad kreską, nawet pomimo drobnych przykrości. coś się do mnie przyczepiło i znowu weszło mi na zatoki. to już któryś raz w ciągu kilku miesięcy wyleguję się pod kołdrą, żeby dojść do siebie. słonecznie, a ja borsuczę. ale jest dobrze wbrew temu, co marudzę, że próżnia i czarne serce. ciepło własnego łóżka przyjemne. jeszcze milsze siedzenie z zamkniętymi oczami w nagrzanym samochodzie, gdy w tle szemrze nawiew jak kołysanka. w pracy kieszenie mam powypychane chusteczkami, i sińce pod oczami od rozmazanego makijażu, ale one down, two to go, a jutro to już będę kompletnym profi w temacie. dzisiaj komisja była z kolegą Dżi i Norcią. zrobiłam zakupy rodzince. dostałam obiad kopytkowy od mojej kochanej babci, która pomyślała dzisiaj specjalnie o mnie, nie chce się umierać, mówię ci. a! ostatnio jedząc obiady oglądam Okrasę gotującego na płycie żeliwnej. lubię te jego pegeerowskie klimaty. i walenie miodu do każdej potrawy oraz nieobojętny stosunek do kolendry. fajny chłop. co mi przypomina, że kupiłam dzisiaj miód kolendrowy.

tyle. chciałam to wszystko napisać, bo leżąc pod kołdrą pomyślałam, że życie jest piękne. inni też powinni wiedzieć. a teraz idę się zasmarkać.

edit 19:42
- zabawy zawsze były udane, kiedy był na nich dziadek Wawrzyn. nikt się wtedy nie bił. dziadek był wielki jak dąb. a moja babcia pół metra mniejsza - rozmarzyła się wspomnieniami ma, gdy oglądamy sobie Chłopów po raz n-ty. i o Gwiazdorze, którego się bała. i o dalekim kuzynie, którego nigdy nie było gdy w Gorzowie Wlkp. przychodził do domu Mikołaj - czy to był Zygmunt, czy Rysiek? nie pamiętam - i jak przeglądała się w bombkach ...

... moich smarków ciąg dalszy. mam plany łóżkowe.

3 komentarze:

  1. Powróci ciepełko wiosenne i na słoneczku zatoki wyleczysz, czego z serca Ci Cynia życzę. Uściski serdeczne-;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowiej Cynko, zdrowiej! Noś czapki ! Dbaj o głowę, nie lubi przeciągów ani zimna, zwłaszcza przy skłonności do zachorowania na zatoki to jest ważne...
    Też w tym czasie oglądam Okrasę, sympatyczny
    i gotuje tradycyjnie... Miód dobry na wszystko , na przeziębienie również. Zrobię sobie herbatkę z miodem i wypiję przed spaniem... Dobranoc - Krystyna

    OdpowiedzUsuń

miłego dnia. have the nicest of days