piątek, 17 kwietnia 2015

turla się.

ze spraw przegranych, wczoraj musieliśmy się pozbyć z ogrodu wejmutki, którą zaatakowała rdza. z oględzin wywnioskowałam, że walka jest nie do wygrania. toteż i poddalim się.


(chociaż przez moment uczepiłam się tej myśli, że będziemy skrobać, malować czymś na grzyby, jak ta ogrodowa Florence Nightingale, ale dotarło do mnie w końcu, że to walka z porzeczkowymi wiatrakami, które i tak wykończą to drzewko za dwa sezony. a w tym czasie padną również porzeczki. żegnaj, byłaś dobrą wejmutką).

zachwyciło mnie z >>> naleśnikiem dookoła świata. tyle inspiracji, że muszę ścierać ślinę z biurka.

gdybyś się zastanawiała, co robię w pracy, to nie robię takich rzeczy np.:


a to są resztki pistacji, które pochłaniałam dzisiaj na przystanku autobusowym (w filiżance bożonarodzeniowej, która należała do byłej żony mojego byłego niemęża, tzn. tej drugiej, która wtedy nie była jeszcze była. chyba. ale teraz już jest):


pistacje nastawiły mnie refleksyjnie. kiedy tak dłubałam i mijały mnie zmężniałe twarze młodych ludzi, których znałam tak całkiem niedawno jako dzieci ...


właśnie.

a potem jedziemy z mam tym autobusem i wsiada jeden pan taszcząc ze sobą worek ziemniaków.
- o, z tym chodziłam ...
- yyy?
- ... do szkoły. dogoniłam go, chodziłam do jednej klasy, a potem ja wyszłam a on został.
- student znaczy?
- a jak! wszystko ma przestudiowane dogłębnie.

a dzień się kończy studiowaniem trzystronicowego pisma rzekomo-prawniczego. jestem w bojowym nastroju. jak odpiszę, to im kapcie spadną.

3 komentarze:

  1. bojowy nastrój czasem pomaga :) o cokolwiek chodzi, życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z natury łagodna, ale gdy ktoś mi pisze pogróżki, w kieszeni otwiera mi się nóż sprężynowy z wieloma ostrzami :).

      Usuń
  2. Wiesz- mam podobnie; obecnie mało co mnie rusza, bo przecież mam ten komfort, że mogę sobie żyć na luzie [na emeryturze], ale...jak ktoś nadepnie mi na odcisk, to...wybucham; na szczęście nie mam kieszeni więc nie mam w czym nosić noży sprężynowych; a tak na marginesie ; "gdybyś się zastanawiała, co robię w pracy, to nie robię takich rzeczy np.:..." skoro nie robisz takich rzeczy w pracy
    - to jakie??? może mnie czymś zainspirujesz?

    OdpowiedzUsuń

miłego dnia. have the nicest of days