sobota, 16 maja 2015

random moments

ma buja się na huśtawce i patrzy w niebo.

- co tam jest?
- gdzie?
- tam u góry ...
- jak to co, Wszechświat.
- cie-ka-we.

12:37
a skoro już minął mi ból nogi i znika siniec zrobiony przez naszego magika w zeszłym tygodniu ...

 
na zdjęciu to nie ja, tylko Chodakowska od spodu.
 
18:18
gdybym jechać miała dziś,
Bieszczady byłyby tym miejscem.
wiem jakie to słowo - restless. nie mogę się skupić.
żyje we mnie pragnienie pójścia.
myślę o miejscu na północny-zachód stąd.
to tylko 12 km, jakieś 7 mil.
 
20:27
- co ci jest, masz atak serca?
nie, ma tylko skręca się ze śmiechu przez 3 minuty po tym jak słyszy moje posapywanie z powodu Chodakowskiej i mówię jej, że założyłam sportowy stanik, żeby od tego skakania nie mieć biustu do kolan. tylko 1,5 powtórzeń. myślałam, że umrę, Malinka też, powarkiwała zmartwiona jakby zaraz miała chwycić łapą za telefon i dzwonić po ambulans. za to matka dzwoni do taty. ona jest w pokoju, on w kuchni, drzwi pomiędzy są otwarte.
 
20:53
no dobra, daję szansę Sirope.
może to jest ten dzień,
kiedy moja głowa gdzieś mknie
w pogoni za sercem, które już jest gdzie indziej ...
 
21:58
ta muzyka to rzeczywiście coś innego
lubię. na teraz najbardziej el club de la verdad.
haikuję.

4 komentarze:

  1. wszechświat jest dla nas tajemniczy, dlatego ciekawy;
    a na huśtawce nie wszyscy mogą się bujać :)
    pozdrawiam :) Aisab

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wielki i dlatego tajemniczy :)
      Lubię się huśtać.

      Usuń
  2. W moim ogrodzie dziś pochmurno . Huśtawka samotna jak na razie ale nic nie wiadomo. Czasem i ja też jeszcze na niej się ostrożnie pobujam. Wszechświatem się nie przejmuję. Mam tu dosyć patrzenia w moim małym świecie. Buziaki-;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszechświat wielki, my malutkie, uleczko :)

      Usuń

miłego dnia. have the nicest of days