piątek, 22 maja 2015

w końcu

spiknęłyśmy się z Lusiem, oczywiście w tej włoskiej, co to ją Luś lubi. wciągnęłyśmy na spółkę pizzę z bakłażanem i cukinią oraz tiramisu i popiłyśmy to kawami. wnioski są takie, że będziemy o siebie dbały, zrobimy razem projekt i może, jak będziemy bardzo odważne, w wakacje pójdziemy się wodować do aquaparku. nie wszystko, co leżało mi na sercu, zostało powiedziane. ale tak jest dobrze. prawda jest taka, że cokolwiek by się nie działo i tak pewnie wylądujemy w łóżku (tylko sobie nie wyobrażaj nie wiadomo czego ... ok. już i tak sobie wyobraziłeś ^^. gupi!)
.....
babcia dostała od mamy filiżankę do cappuccino, które zaczęła z upodobaniem pić jakiś czas temu. dzień matki jest za 4 dni, ale mama jest niecierpliwa, jak zwykle. zresztą ... gdy ktoś ma 83 lata, to może nie warto ociągać się z prezentami i czekać na ten właściwy dzień? no i plany muszą być, ale bliskie, nie należy czekać z ewaluacją. w związku z tym jutro z babcią robimy na obiad kopytka, a na deser ciasto. jasne cele, ewaluacja krótkoterminowa. i wiadomo, że trzeba kupić drożdże.
.....
 
Pharrell Williams Happy

2 komentarze:

  1. Kopytka i ciasto na pewno wszystkim smakowały... Dawno nie robiłam kopytek, chyba zrobię wkrótce...
    Nabrałam tu na nie apetytu... Rytmiczna melodia...
    Cynko, jak przegrywasz You Tube z obrazem, dawniej też tak robiłam, ale od dłuższego czasu mogę wprowadzać tylko link. Czy możesz mi zdradzić , jak to zrobić ? - Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niczego nie przegrywam, umieszczam link za pomocą html.

      Usuń

miłego dnia. have the nicest of days