wtorek, 23 czerwca 2015

szukajcie, a znajdziecie

Mt 7,7.
Szukasz mnie i w końcu znajdziesz, powiedział Dżi ze śmiechem. a jest też wcześniej w Mateuszu proście, a będzie wam dane. nie wiem jednak, czy powinnam :) zapytałam więc tylko czy chodzi o szukanie po czesku. poza tym bawiliśmy się balonem o imieniu Stefan, oglądając Pingwiny z Madagaskaru. a na tablicy gdzieś indziej napisano "byle do 26". więc nie tylko ja tak mam. chociaż 27 jest egzamin i inne goowna. plany na wakacje mam takie, że dzisiaj do mnie zadzwoniła moja opiekunka praktyki i może będę miała okazję trafić na bardzo ciekawą terapię grupową, who knows.




pogoda jest naprawdę chłodna jak na lato.

1 komentarz:

  1. To właśnie tu wpisałam komentarz, ale się nie opublikował... Co napisałam , nie pamiętam... Krystyna

    OdpowiedzUsuń

miłego dnia. have the nicest of days