wtorek, 30 czerwca 2015

tak w sumie

było bardzo ... psychoterapeutycznie. wszystkie bajki o księżniczkach to podobno bajki o anorektyczkach, a roszpunka to już w 100%. drugi dzień można odfajkować. co mi najbardziej nie pasuje, to dojazdy (brak mi działającego ipoda). dzisiaj pasowało mi za to, że nie byłam gdzie indziej. telefon do Iwki, żeby zasięgnąć języka, jak było tam gdzie indziej. tak jak myślałam ...


połowa roku?
gdzie to wszystko poszło?
mama zerka na śpiewającego Fredka "czy wszyscy fajni faceci to muszą być pedały?" ... yhh ... no właśnie. nie wiem jeszcze. gdybym miała więcej czasu, obejrzałabym bbc dokument o Queen. ale pora zapuścić ściągi i nastroić się na weekend.

4 komentarze:

  1. Cynko, opowiadasz się , za gejami, a tak nieładnie ich określasz, przecież "pedały" to epitet negatywny... ? Chyba większość śpiewających to nie homoseksualiści. Niewątpliwie czas szybko leci od świąt do tych samych świąt. . . Mi obecnie upływa coraz szybciej, brakuje na wszystko czasu, dzień za krótki a i noc nie wystarcza... Jakby ktoś zegar batem popędzał... Najlepsze ściągi to systematyczna nauka...
    Życzę powodzenia - Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy przeczytasz post z właściwym zrozumieniem, tego dnia chyba będzie wojna, albo ufo wyląduje :).

      To nie ja określam, poza tym z ładnego określania nic nie wynika, jak sama wiesz. Udaję się w poszukiwaniu epitetów zdobiących :>>

      Usuń
    2. No i skasował się komentarz..., gdy publikowałam przez Google....
      Dlaczego w Tobie tyle sarkazmu ? Przeczytałam ze zrozumieniem... a , że wytknęłam wyrażenie - "pedał" to tylko, dlatego że nawet wypowiedziane żartem jest to poniżenie tego , który ma inną orientację , a przecież Ty opowiadasz się za takimi, więc jedno z drugim nie gra... A jeżeli jeszcze mam pożyć , to wybieram UFO ! Nie strasz wojną , bo wywołasz wilka z lasu.
      Cecylko , odpowiedziałam pod Twoimi komentarzami - Krystyna

      Usuń
    3. Jeszcze raz: z ładnego określenia nic nie wynika, JAK SAMA WIESZ.

      Usuń

miłego dnia. have the nicest of days