sobota, 4 lipca 2015

od trzech dni

upał, wczoraj to już mega. że w tym czasie dojeżdżam po półtorej godziny do Wro, jawi mi się jako zbrodnia (należałoby leżeć pod gruszą i mieć święty spokój oraz cydr pod ręką). w czwartek po wyjątkowo długim staniu w korkach, pod gminą spotkałam Ją. odchudza się? nieważne. terapie dają mi pewność, że jestem szczęściarą z zaburzeń zdradzając jedynie niewielkie oznaki jąkania się. sezon truskawkowy zamknięty, sezon czereśniowy otwarty. a za trzy godziny egzamin z kuBlacika.

6 komentarzy:

  1. cydru jeszcze nie piłam... upał dziś był okrutny... a czereśnie po prostu kocham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cydr dobry :)
      jutro powtórka aury, a ja znowu w drodze :I

      Usuń
  2. A ja mam to szczęście, że śpię ile chcę, leżę sobie pod gruszą i popijam nie cydr lecz maślankę lub jogurcik :)
    trzeba sobie na to zapracować i zasłużyć :)
    A tymczasem leżę pod gruszą
    A świat obok płynie leniwie
    I niczego więcej nie pragnę
    Wręcz przeciwnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze, że tak u ciebie. Tak powinno być od czasu do czasu z całą pewnością :)

      Usuń
  3. Witaj Cyniu.No sama widzisz co sie dzieje ..kura skacze kogut pieje..Na niebieskim puscilam petarde bo juz dosyc bylo tego.Temat pewnie ci znany.Widze ze bywasz i jestes czestym gosciem K.Ale ja w zasadzie milcze jak trzeba. Niestety Kolezanka A.Potrzebowala wsparcia .Takiego jak ona ma od pana A.Czytalas to co opisalam .Nie pisze wiecej.:)Ale juz polecialo w kosmos i bardzo urazona..Nalezal sie jej torcik.A Pana A moze to cos nauczy..Jezeli masz jakies pytanie jakie mi zadalas w niebieskim to napisze Ci ze Pani Twarowska Jest wspaniala malarka i ma zacne zaslugi.Wystarczy wpisac w google nazwisko z dopiskiem malarka.Tam znajdziesz wszystko.Pozdrawiam...Nie mysl o mnie źle.To co napisalam to taki zastrzyk dla niebieskiej.Trafila na mocny kaliber....danka...meszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yhh, afera się rozkręciła, ale ja tylko obserwuję, bo co tu można dodać? :). Jak będzie inny, sensowny temat może skomentuję ...

      Usuń

miłego dnia. have the nicest of days