środa, 5 sierpnia 2015

jest bardzo bardzo ...

gorąco.

tak Gosia i Malinka odpoczywają w upał pod lipą, która na potęgę zrzuca liście:


(Lala, Walunia i Gosia odpoczywają w swoich kojcach). tatko obserwuje ptaki uzbrojony w podręcznik:


pszczoły wyległy z kolonii i szumią:



a to kontur małego psa, który czeka, żeby wpuścić go do domu, ponieważ jest PsemBardzoDomowym:


koty siedzą w swoich sekretnych miejscach.
Rózia Szczerbusia w żywopłocie przed domem:


Maciej w ogrodzie pod dereniem:


Niunia na schodach na strych:


reszta obsady ludzkiej wiatrakuje i wachluje.

6 komentarzy:

  1. O tak > dziś jest bardzo gorąco a ja w samo południe byłam na pogrzebie. Odezwało się moje uczulenie na słońce i potrzebna mi...drapaczka :) póki co, to piję wapno; pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet zwierzątkom w takie upały jest gorąco, zdjęcia super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chowają się te małe gamonie jak mogą.
      Dziękuję :).

      Usuń
  3. Mój biało-rudy Roman też lubi leżeć pod dereniem... Może to jakieś samcze atawizmy...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zaciszne miejsce, nikt mu tam nie przeszkadza, więc śpi jak mosiek.

      Usuń

miłego dnia. have the nicest of days