poniedziałek, 10 sierpnia 2015

nowa świecka tradycja

- przesypiam południe, żeby uniknąć spocenia się z gorąca. Templariusz właśnie mi uświadomił, że to się nazywa sjesta. poza tym wczoraj wszystko mu wygarnęłam, żeby wiedział na czym stoi. poza tym odkryłam, że przyczyną moich chwil smutnych jest zbytnie przyzwyczajenie się do pewnych myśli i planów. wielkie mi odkrycie! ale moje własne, podrzemeczkowe, więc niech tam. ten schematyczny umysł moszczący się wygodnie we własnych planach, a jak coś nie idzie po jego myśli to buuuu! widzisz, takie objawienie sjestowe: trzeba się pilnować, pilnować aż do śmierci, żeby nie zdziadzieć. a jak już to sobie pomyślałam, to taki fiołek:

10 komentarzy:

  1. dzięki za komentarz wie nie gram na profesjonalnym radio, ale coś o tym wiem

    OdpowiedzUsuń
  2. schematy są ważne. porządkują. zła wiadomość jest taka, że wygarnięcia również nie skutkują... dobra zaś taka, że wszystko mija jak zapalenie pęcherza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schematy są ważne, ale są też wrzodem na dupie, gdy minie ich czas. Wygarnięcie sprawiło mi ulgę, nadal gadamy, ale już nic nie muszę. Twoja dobra wiadomoć, to ważna wiadomość :).

      Usuń
    2. Nie to, że lubię te mendy [schematy znaczy]. Strasznie trudno się ich pozbyć [jak to z mendami].
      Wygarnięcie przynosi ulgę, ale nie zmienia zachowań pęcherza [czy innego zwierza].
      A ten bloody bladder znów ma zapelenie [drugie w to lato - blimey!] Zamienię się na jakiekolwiek love...

      Usuń
    3. no i widzisz. no i widzisz. no i widzisz? to nie jest tak łatwo zamienić się na jakiekolwiek love. łatwiej o zapalenie pęcherza, niestety.

      Usuń
  3. Chcialabym się zdrzemnac w poludnie, ale dla mnie jest jednak za cieplo...
    p.s. widziałam twoj komentarz na moim blogu (jeszcze nie odpisałam) ale mam pytanie o jaki element Ci chodzi, którego brakuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wietrzę mieszkanie cały poranek, więc w południe w moim pokoju jest chłodniej niż wieczorem i w nocy.
      Na pytanie odpowiedziałam u ciebie :).

      Usuń

miłego dnia. have the nicest of days