wtorek, 3 listopada 2015

amanda

lub

źródło

1. super byłoby mieć Friendsów na dvd. gdyby ktoś chciał mi sprezentować na święta, chanuka czy jakiekolwiek, nie ma sprawy, dzięki ^^

2. jeśli chodzi o prezenty, CM chce mi dać silikonowe opakowanie na mój nowy telefon. przenoszę nr do pomarańczy, w opakowaniu będzie Sony M4, taki jaki chciałam mieć.

3. kontynuując temat prezentów, jestem zmuszona zapoznać się z lactacydem intimed. co mi przypomniało, że muszę się wybrać do gino na przegląd podzespołów. aaargghhh ...

4. w niedzielę nie byłam na grobbingu, w ogóle niewiele wychodziłam z domu. za oknem oślepiające słońce. i tak do dzisiaj. nuudy.

5. w temacie nr 1. mogłabym też mieć dvd "Co ludzie powiedzą". co dowodzi, że mam duży rozrzut gustu komediowego.

6. w temacie nr 4, w nowym zaułku podziwialiśmy dzisiaj z CM to oślepiające słońce i żenująco kolorowe liście tej jesieni w pełnej krasie. tak, gdy zacznie lać, też trochę pozrzędzę, nie mogę wyjść z wprawy, ya know. CM pokazywał mi swoją żyłę do pobierania krwi, ja jemu też coś tam. no dobra, nie umiem negatywnie ... było miło. byłoby milej, gdyby nie pkt. 3.

7. jeszcze w temacie grobbingu mi się przypomniało: dopiero dzisiaj zauważyłam, że od kilka dni na drzwiach pracowniczych przylepione było zdanie Franciszka na temat Halloween. jeszcze PiS nie zbudował rządu, już się brunatnym koszulom zaczyna coś zdawać. zaprawdę, tylko zdrowy seks może uratować ten chory świat pełen religijnych zboczeńców. amanda.

5 komentarzy:

  1. przestraszyłam się, że silikonowy... biust :P. Taaaa, grobbing jest passe. De donde es Amanda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie bardzo passe, ale ja nigdy nie nadążam.

      Usuń
  2. tez bym chciala miec friendsow ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam wolę naturalny biust, czy coś innego

    OdpowiedzUsuń

miłego dnia. have the nicest of days