wtorek, 17 listopada 2015

co u mnie słychać?

u mnie słychać Draco Rosę od kilku dni (co widać poniżej). słychać u mnie również "z ciebie taka cicha woda". mamy rząd nowy to i jest nowa ministra. więc było dzisiaj info o wygaszaniu i nacisku na wychowanie patriotyczne. a że jeszcze stare mało wygasło, o przeciwdziałaniu dyskryminacji. co nie uzasadnia czemu siedzieliśmy do piątej. ale trudno. padało i rozmiękły leśne trakty, wiem, bo byłam {mam wrażenie, że wszyscy wiedzą, patrząc na moje rozmemłanie}. jeśli zaś mowa o wygaszaniu, co mi tam ... mogę pakować kiszoną kapustę na wagę u Starsky'ego {niech się łaszą do wychowania patriotycznego ci, którzy nie mogą}. bilet na grudniowy Hair zaklepany. plany okołoandrzejkowe nabrzmiały. CM mi się skarży, że go palce bolą od ścianki. skarży się, gdy mówi, ale mało dzisiaj mówimy. wspomniałam już, że padało. całkiem przyjemny ten listopad. nie wierzę, że to piszę.

{jeśli chcesz wiedzieć which season of “Buffy The Vampire Slayer” is my soul: season six.}

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

miłego dnia. have the nicest of days