sobota, 12 grudnia 2015

w grudniu po południu 2

trening uważności miał być 14-dniowy, ale wszystkie te pozytywy już wylewały mi się uszami, więc jako jedyna mająca prawo zarządzać moim czasem, zamknęłam trening na dniach siedmiu :). moje myśli zajęte były przedwczorajszą wymianą opinii o przeszłości z eM, z kolei wczoraj live rozmawiałam z CM. nic nie minęło. uśmiechamy się sprawiając sobie nawzajem ból. nadal jestem w zawieszeniu, i trzyma mnie naprawdę cienka nitka. dzisiaj parę wiadmości w czasie drogi do/z uczelni. co my robimy? kto wie? ...

z innych miłych rzeczy, byłam wczoraj na Hair w Capitolu. Ann się nam rozchorowała i musiałyśmy z Iw zmienić plany obiadowe. zamiast tego, kawa i ciastko w holu teatru (ciastko nie było tak rewelacyjne, jak mi Iwcia zachwalała).


musical ... ogólnie opinie kulyżanek z grupy były tzw. mieszane. Iw się podobało, ale ona jest dość normalna jak na ciało pedagogiczne. jak poprzednia wizyta tutaj pozostawiła mnie mało poruszoną, tym razem było naprawdę super. dopiero po fakcie doczytałam, że "Hair" jest dla widzów od lat 16 :). zapewniam, że siusiaków prawie wcale nie widać ^^ wczoraj Woofa grał S. Stankiewicz. jeden z aktorów przed rozpoczęciem spektaklu masował znajomej plecy, więc atmosfera jest dość luźna. jutro jadą setny raz. 
kilka fotek z przerwy, prosz bardzo:




parę pastylek po spektaklu, żeby utrzymać się w klimacie:


wróciłam do domu o jakiejś idiotycznej godzinie, potem jeszcze siedziałam kolejną godzinę nad pustym plikiem worda, żeby w końcu nic nie napisać na dzisiejsze zajęcia Zijada. mogę to jeszcze zrobić, może się pozbieram. z dobrych rzeczy, w korytarzu uczelni zbierano kasę na koci zakątek i kupiłam breloczek do kluczy:


ech, jakoś takoś, nieotrzebnie mi eM myśli zajmuje. niech to będzie bylejaka znajomość bez przeszłości, bo niczym innym lepszym nie będzie. słucham jednym uchem, że #gorszysortPolaków dzisiaj protestował. należę, genetycznie zapewne ...

2 komentarze:

  1. Ja też chcę do teatru, mam nadzieję, że zdążę przed świętami.
    A breloczek spoko(ci).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakowało mi breloczka odkąd stłukłam ten z Bolesławca, gapa ze mnie.

      Do Capitolu wybieram się znowu w styczniu na Muszkieterów.

      Usuń

miłego dnia. have the nicest of days