wtorek, 19 stycznia 2016

- 8

tak było rano. czy wystraszyłam się i założyłam spodnie? a skąd! dzień kiecki i niech nikt mi nie wchodzi w drogę. CM mi mówi, że mam warunki na ściankę. no pewnie, że mam, tylko to jest taak wysookoo. całuje swój palec i dotyka nim moich ust. off you go to your wife, baby. wczoraj w saunie rozmawiałyśmy z Goshą o szczęściu posiadania porównania. oczywiście, jeśli ktoś uważa za największe szczęście nieposiadanie tegoż, ... whatever floats your boat ... ale w naszym przypadku, taka optyka. bez niej nie wiedziałabym kim on jest dla mnie ... to myślałam dzisiaj ... mgr mnie pogania, poczekam z denerwowaniem się do weekendu, i tak już nic nie zrobię ... pozwolę, aby sprawa płynęła swoim biegiem ... nie tylko ta sprawa zresztą ... coraz mniej się lękam, coraz więcej relaksuję ...

>>> jestem w tych dwunastu procentach od grudnia, głównie dlatego, że nie mogłam znaleźć pidżamy. potem poszło gładko ...

>>> zakupy rossmanowe:


plus gąbka naturalnie peelingująca. co by ci tu jeszcze? ... eM przysłał mi różne zdjęcia sprzed pięciu lat ... części z nich nie pamiętałam zupełnie ... inne życie, inne priorytety ... albo ... to był tylko sen ...

2 komentarze:

  1. Ja nie mogłabym być w tych 12 procentach, zmarzłabym.
    Nie lękaj się dalej, lęki i strach negatywnie wpływają na zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja się rozsmakowałam, chociaż zima jest przeciwko mnie.

      i płacz, i oczy podkrążone ... nic nie da się zrobić ...

      Usuń

miłego dnia. have the nicest of days