poniedziałek, 25 stycznia 2016

zorientowałam się, na szczęście, że to jest ten blumandej. jednakowoż, jutro już nie będzie wymówek ...

nikt nie może cię uratować, tylko
ty sam 
a wart jesteś uratowania. 
niełatwo będzie zwyciężyć w twojej wojnie 
ale jeśli w ogóle coś warto wygrać 
to właśnie ją. 
~ BUKOWSKI

***
mama przewróciła się rano na oblodzonych schodach i złamała rękę. sauna cudowna, ale zamykanie oczu źle robi na wyobraźnię, gdy szeleszczą szklane drzwi. rano cudze dziecko wykrzykuje "kocham panią" a ja starczo marudzę pod nosem "kura, czemu tylko ty". woda wyssała ze mnie resztki energii. woda i głupie myśli, że może za godzinę będziesz siedział na tej samej sosnowej ławie. nie mam siły. leżeć. spać.

3 komentarze:

  1. czy sam... hmmm... muszę przemyśleć ten cytat

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję Mamie. Złamanie to poważna sprawa.
    Na pewno w rozwiązywaniu osobistych problemow sami odgrywamy największą rolę , inni mogą być tylko wsparciem.
    Jeśli nie echcemy sobie pomóc, nikt i nic nam nie pomoże...
    Pozdrawiam - Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  3. mam odpowiedni obrazek, ale tu nie można. wrzucę więc do siebie... ;)
    - 'time is a healer' kołacze mi się, że to Sade.

    OdpowiedzUsuń

miłego dnia. have the nicest of days