piątek, 5 lutego 2016

*** [dziś też cię kocham]


co ja ci mam powiedzieć. nieukochany był mię odjechał, z żoną, zresztą własną, w kierunku południowym (go south - piękny zwrot), ja zaś pozostałam w mokrej łez kałuży i udaję sama przed sobą, że uczę się do sobotniego egzaminu.

wczoraj niespodziewanie rozbawił mnie odcinek Columbo. wiesz, że mężatki się kręcą, a singielki bywają? jak widzisz, ostatnio nie bywam :I. wczoraj zapisałam sobie przepis na nawilżającą maseczkę do włosów wg Corduli:

dwie łyżki oliwy
dwie łyźki miodu
żółtko

robię na allegro przegląd śpiworów i rolek i czytam o ekwipunku. nie pytaj. oraz oglądam program o murawach kserotermicznych. i robię budyń śmietankowy. wrobiłam się w poniedziałkowy wyjazd do kina i coś czuję, że zamiast kochamy cię dostanę opieprz, bo za późno to zgłoszę ... cóż. każdy dobry uczynek powinien być sowicie ukarany. a może zwyczajnie rozsiewam złe myśli na przyszłość, bo mi się teraźniejszość ulewa uszami? zagaduję do Norberta, zagaduję do Lizzie, muszę Idzie odpisać (czytała Ida?), ale teraz to już naprawdę ... tylko przejrzę ze zrozumieniem skrypt do końca. mus. potem spać. dobra, może jeszcze zbiorę zboże i posadzę cebulę ... naprawdę, nie pytaj ...

(źródło)

4 komentarze:

  1. jakże mnie, omatko, ta Frida wystraszyła! wzięłam ją za nieżywą, a ona dalej miny stroić! ida nie wie które czytała, choć czyta wszystko, bo żyje czytaniem. często czyta i cicho siedzi, zwłaszcza jak ma okres rozsyłania czarnych fluidów. ida reaguje na poranne testy z opóźnieniem, bo zwyczajnie śpi, a jak wstaje, to zaraz zamykają urzędy...
    ida jest, ida radzi, ida nigdy nie zdradzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :d jest 22:31, sobotę. nie myśli się dobrze, oglądało się film kryminalny a jak romantyczny. Colin Farrell w kucyku, mmmm.

      Usuń
  2. Singelki, zostawcie mężatki w spokoju,
    nie polujcie na ich mężów, polujcie na singli - będzie wilk syty i owca cała , a i wy na tym zyskacie pod każdym względem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Lauro, dziękuję za kolejną myśl bezcenną w formie pouczenia, do której to formy jesteś tak przyzwyczajona.

      Usuń

miłego dnia. have the nicest of days