sobota, 6 lutego 2016

trzy lata na kamieniu

napisałam egzamin złożony z trzydziestu pytań, przebiegłam/przeszurałam 0,7 km, czyli zrobiłam tysiąc sto osiemnaście kroków spalając 30 kalorii i sapiąc przy tym jak orient express, przeczytałam kilka stron love in the time of cholera w tym języku, w którym napisałam właśnie tytuł, zrobiłam kilka zadań z niemieckiego i słucham wyciskacz Kultowy

już na zawsze tamto będzie w sercach nam się tlić 
jak neonowy szyld "gdzie jesteś?"

co za popelina romatyczna kaziu!
teraz czas na ludzi chodzących w takt muzyki ... Miami Vice 2006 ...
***
trzy lata na kamieniu, posiedź, może się rozgrzeje, potem daj sobie spokój. wybrałam cierpliwość, zobaczę dokąd mnie to zaprowadzi.

4 komentarze:

  1. Test na 30 pytań... Pamiętam jak nasz egzamin z prawa składał się z 100. To była jazda bez trzymanki, którą przeżyła w pierwszym terminie może 1/3 grupy. Pozdrawiam i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia na egzaminie. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia na egzaminie. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miami Vice... to jest to...

    OdpowiedzUsuń

miłego dnia. have the nicest of days