wtorek, 1 marca 2016

czy

spakowałam kurtkę narciarską? :)
o trzeciej nad ranem w poniedziałek wyjrzałam przez okno
z nieba leciały w ciemności grube, białe płatki

A. jest chora, w tamtym tygodniu szpital
nie ma ochoty na pogawędki
ma leczy złamaną rękę
i zachwyca się naukowo zanikiem mięśni w nieużywanej dłoni
w głowie umarła mi komórka z informacją, że miesiąc temu zapisałam się do fryzjera na 2 marca
(dziękować za te wszystkie pozapisywane świstki)
idę więc jutro na masaż skalpu

białe pada od czasu do czasu
pod oknami o poranku nawet przejechał się z całą mocą pług

luty przedstawiał się tak,
(choć nie daj się zwieść,
we mnie było znacznie ciemniej):

... i mamy nowe święto dupościskowe
wyklętych żołnierzy
brak nam złotego środka.

brak mi złotego środka
również

11 komentarzy:

  1. Teściowa jest uzalezniona od tvn24 i łyka jak kaczka wszystko co podleci,wiec ciągle próbuje zagadywać na tematy polityczne ,( ja nadal uparcie milczę), wiec i o tym biegu nas poinformowała,co to ponoć i nawet w naszym mieście się odbył,ku czci i pamięci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja ma-ze-złamaną-ręku również przerzuciła się na tvn24, ale nie komentuje, po prostu to jest jej mała radość, że jest już stara i mogą jej naskoczyć.

      Usuń
  2. spakowałaś więc??
    insta-luty prezentuje się dobrze.
    a jak dusza ?
    jutro - po fryzjerze - będzie promienieć. moja promienieje. bo fryzjer to miód na duszę ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak. co się będę oszukiwała, poprzewracać się na śniegu nie mam kiedy, bo jestem zajęta, w teorii (coś tam powinnam) i praktyce (głównie śpię).

      pierdolić duszę, kolor na głowie musi wystarczyć.

      Usuń
  3. czy nad morze zabiera się kurtkę narciarską? zresztą i tak nie mam... bo się z góry nie kulam.
    duszy nie da się pierdolić. ale można ją zalać w trupa - co czynię codziennie... no, może nie w trupa.
    a właśnie, bo ja o tych wyklętych chciałam, i Kate mnie zmyliła - myślałam, że tylko ja nie trawię - wszyscy znajomi z fb są wyklęci, a ja, biedroniowa, sama na placu nieulękła się ostałam i teraz nie wiem, czy strzelać nie będą...
    tak że tak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej pracy gazetka jest, katechetka ponawieszała, podchodzę, czytam .. Łupaszko checked. Ciekawam, czy ona wie, kto to jest. Nevermind, ważne, że wyklęty. Z drugiej strony jej rodzina z cyntralnej Polski. Gdyby tak mieszkali bardziej na prawo, może Łupaszki by zabrakło w tej laurce. I paru innych też.

      Chociaż ... moja rodzina też z cyntralnej. Nie, jenak nic jej nie usprawiedliwia, nic, nikogo, nigdy.

      Usuń
    2. pozostanę agnostykiem...

      Usuń
  4. W takim razie zycze Ci kolorow w Tobie.
    Komorka jedna Ci umarla mowisz.....hmm,musze policzyc swije poki jeszcze jest co ;)
    U nas pizdzi,obiecane ochlodzenie nadchodzi,mam nadzieje ze na krotko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas się nie może zdecydować, na dzisiaj wygląda, że idzie ku lepszemu i mnie też jakby żyłka przestała w dupie pulsować. Laifs e bicz. Taka prawda. Umarła mi więcej niż jedna, jestem prawie pewna ... mam w głowie cmentarzysko komórek ^^

      Usuń
  5. I co zrobiłas u fryzjera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor, jak zwykle, jak to wiekowa kobieta :D i wypiłam herbatę ...

      Usuń

miłego dnia. have the nicest of days