niedziela, 24 lipca 2016

#bluzgfilozoficzny

po pierwsze przez przypadek zerknęłam dzisiaj na wiadomości tvpis. po niemieckich reakcjach na Monachium pokazano paradę gejów i oczywiście pan w tv powiedział, że Niemcy odwracają uwagę od prawdziwych źródeł tego, co się dzieje w Europie. przekaz: kto zrobił zamach? znowu te pedały ... przełączyłam na Kosmos. linie Fraunhofera. zaczęłam nudzić o tym, że nie mam pojęcia o co chodzi z tymi ciemnymi kreskami, chociaż przed chwilą to usłyszałam z ust DeGrasse'a, ale niejasno mi wynika z tego, że materia u podstaw jest zawsze energią. rozpadamy się na cząstki elementarne, żeby powstały z nich inne rzeczy. w taki sposób Budda miał rację, że wszystko jest wszystkim (poza tym żenującym pitoleniem o karmie, bo ... ok, sprawdzałam czy mam związek karmiczny. dunno)*. i że chociaż Bobisia jest zbudowana z tych samych atomów co gwiazdy i nie ma o tym pojęcia, to nie jej wina. ale jak ludzie mają takie wielkie mózgi, które pochłaniają z 25% energii z tego, co zeżremy i jako jedyny gatunek jesteśmy w stanie kontemplować własne istnienie oraz obliczać matematycznie różne rzeczy, których na oczy nie widzieliśmy, a jednak 99% ludzi nie korzysta z tej możliwości nosząc na swoich karkach zdecydowanie za dużą korę, żeby tylko oglądać Barwy szczęścia to ... ja pierdolę. że jeśli wyobrazimy sobie kosmitów, których lajfspan obejmuje milion lat to jesteśmy dla nich tylko drgającą materią i z trudem mogliby zauważyć nasze istnienie. że ... w związku z tym, jak się tak zastanowić, wyjazd na obchody rocznicy powstania warszawskiego jest kompletnie pozbawiony sensu, podobnie jak samo powstanie. to dlatego tak niewiele astrofizyków bierze udział w wojnach. nie mają czasu. myślą.

* fuck karma. ale w takim razie rozdmuchuję ego i coś w tym jest, że może ...

4 komentarze:

  1. pojechałoś!!! -

    ida - członek 1% z 1% ludzkości, który nie używa kory, ale i nie ogląda żadnych barw. nie bierze udziału ani w W., ani w obchodach. stara się nie myśleć. drga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja to nie wiem, jakiś inny ułamek z tego procenta, który ma bluzgi filozoficzne i jedzie na obchody z przyjaciółką, która się wstydzi przyznać, że głosowała na pis. :P

      Usuń
  2. Nie denerwuj się Cynia. Świata ani Ty ani nawet i ci Astrofizycy nie zmienia. Do tego potrzebny Bóg w którego zresztą nie wierzysz jak już pisałaś. Lubię Cię Cynia mądra z Ciebie Dziewczynka. Buziaki-;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przytulam i nie smutaj tam. Bieg wypadków życia jest dziwny i najczęściej nad nim nie panujemy. Dobrze (z psychologicznego pkt. widzenia) jest myśleć, że panujemy, ale dzisiaj jest dzień prawdy :P

      Usuń

miłego dnia. have the nicest of days