poniedziałek, 7 listopada 2016

drobne sprawy

rekonwalescent po cienkich, szpitalnych zupkach powrócił dzisiaj na łono rodziny taksówką za 70 zł. matko boska, pejnindias w porównaniu z nim to wczasy w Meksyku. myszko, poradzimy sobie, jest dobrze .... podaj mi ten kubek, dziękuję ... ale wiesz ... dolej mi jeszcze ciepłego. dziękuję ... nie, jednak teraz jest za gorące, dolej zimnego. jest dobrze, poradzimy sobie. myszkoooo, ale wiesz co, weź to ... weź tamto. czemu się denerwujesz, chcę ci tylko pomóc ... o, tak mi dobrze ... nie, muszę zdjąć szlafrok, bo za gorąco ... dobrze być w domu (trzy minuty lejter) .... przynieś mi sweter, bo mi zimno ... drama queen roku mieszka u nas.

ilustrisa sobie lukam. kalendarz jest na 2017. rok nowy kiedyś nadejdzie, nie sądzę, żeby go odłożyli. trzeba zamówić kalendarz.

w Ameryce, tej poniżej Kanady, będą sobie wybierać. prawie 90% młodych Amerykanów nie potrafi znaleźć na mapie Afganistanu ... mogą wybrać kogoś intelektualnie mniej więcej na swoim poziomie. wolno im, demokracja jest. biografia Hillary czeka (bardzo długo) na swoją kolejkę do czytania. zobaczymy. ja bym go zostawiła, zostawiłabym go.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

miłego dnia. have the nicest of days