niedziela, 13 listopada 2016

gada się

19:36 moi: ok, to jak sylswestra spoędzasz? dum dum dum, where are you? 

19:43 dżadzija: bede we domu z powrotem i w styczniu do roboty jak rozsadny czlowiek 

19:44 moi:  kurde no, chciałam poświętować herbatką zieloną czy coś i pizzę z tobą wciągnąc sylwestrowo lipa 

19:45 dżadzija: lipową mam nawet w domu ;] nowy rok tam w duuuupie, zadne swieto w zeszlym roku poswietowalismy i zobacz jaki chujowy sie trafil 

19:45 moi: no ale wiesz jak ja świętuję, nic takiego, herbata i pierdolenie w bambuko jestem totalnie niekompatybilna z świętowaniem na brokatowo, marzy mi się seks w chałupie pod Zakopanem i żeby byłą zamieć i śniegu po okna żeby nikt mi dupy nie zawracał 

19:48 dżadzija: i ze mna na seks chcesz sie umawiac? liiiipa pani ;] ja mam zalaczona sciezke mono zem wierna jak pies szarik 

19:49 moi: :D o kurde no, nie ze tobą tzn. jakbyś chciała to nie wiem, zaraz ci serca nie złamię odmową, ale ja tutaj się rozmarzyłam sylwestrem idealnym a jak nie ma idelanego to se możemy się napić herbaty z osobą twoją, bo na idealnego sylwestra to ja muszę pewnie poczekać do 2082 roku wczesniej mnie tir rozjedzie, urodze się jeszcze raz i wtedy spotkam soul mate i pojedziemy se do tego Zakopca 

19:51 moi: ;E 
________________

co to jest to ":E" to nie wiem na pewno, ale wyobrażam sobie taki uśmiech z wysuniętymi siekaczami. my to robimy z pewnością, dżadzija i ja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

miłego dnia. have the nicest of days