niedziela, 29 stycznia 2017

dynamika życia

dzisiaj gramatyka hiszpańska 5, sprawności zintegrowane niemieckiego 5, konwersacje hiszpańskie 4. byłam już zmęczona, od nowego roku zabrali autobus o 14:50, więc mogłam poznać psa dworcowego o imieniu Kamcia i jej pana, którzy razem pilnują budynku Hermanna Grapowa.

z Tcy odebrał mnie Templariusz. zostałam w Ż. uraczona pikantną zupą warzywną, ciastkiem z Tesco i kanapkami ze śmierdzącym serem. zaliczyłam w ten sposób kolejny seans kina domowego dzieł wszelakich - tym razem Bogowie Egiptu (wspaniałe przygotowanie do kolejnego wiekopomnego dzieła, które się zbliża w naszych planach: Smoleńsk) oraz niektóre występy telewizji narodowej z Radziem S. czułam się zaopiekowana i zawinięta w kocyk, więc po trudnym intelektualnie weekendzie wróciłam do domu dopiero kilka chwil temu. było milej niż w zeszłą niedzielę, ja byłam milsza w środku i na zewnątrz. nie wiem jak to długo potrwa, bo dynamika życia i chaos wszechświata. zresztą, po co sobie wyobrażać ... ale to była dobra niedziela po ciężkim finiszu tygodnia. w końcu leży przede mną książka do historii, którą muszę inteligentnie przewertować do piątku. Kamcia ma lat czternaście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

miłego dnia. have the nicest of days